2017. július 3., hétfő

Hangyás lettem

Ma nem vagyok a helyzet magaslatán, úgyhogy kértem is egy szabadnapot a munkahelyemen, hogy egy kicsit össze tudjam szedni magam. A főzést viszont nem úszhatom meg, úgyhogy kimentem a kertbe azért a két csinos sárga cukkiniért, amit már tegnap kinéztem mára, ebédnek. Ha már ott voltam, gondoltam, szedek egy kis meggyet is, ebéd utánra. Másfél kiló lett, pont elég lesz desszertnek. Természetesen nem én lennék, ha simán megúsztam volna ezt a meggyszüret-dolgot: sikerült egy hatalmas hangyaboly kellős közepén leparkolnom, onnan szedegettem a fáról a gyümölcsöt, ráadásul csak akkor vettem észre, hogy valami nem stimmel, amikor már a térdeimen szaladgáltak a hangyák (szerencsére hosszú nadrág volt rajtam). A meggy viszont mennyei, az ebéd készül - na jó, hát persze, hogy felcseréltük a "fogásokat" - és talán lassan én is visszakerülök a helyzet magaslatára. :) Úgyhogy, tulajdonképpen, semmi okom a panaszra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...