2017. június 4., vasárnap

Vacsora három, filléres alapanyagból

Mostanában szinte minden este bruschettát eszünk, ami finom-finom, de... szóval most kipróbáltunk valami újat is. Mármint számunkra újat, mivel azért ez csak egy ősi recept :). 


Én most így készítettem: 25 deka liszthez adtam egy csapott teáskanál sót, és annyi hideg vizet, amennyi jól formálható, rugalmas tésztát eredményezett. Ezt jól összegyúrtam, majd cipóvá formáltam. A cipót kettészedtem, és lisztezett gyúródeszkán mindkét felét kinyújtottam. (Azt hiszem, egy kicsit laposra sikeredett, legközelebb vastagabbra nyújtom). Felforrósítottam egy teflonserpenyőt, meghintettem liszttel, belehelyeztem az egyik tésztát, és lefedtem. Kis idő múlva megfordítottam, és megsütöttem a másik felét is. Konyharuhába tekerve hagytam kihűlni. Aztán ezt a műveletet megismételtem a másik darab tésztával is. A lányok megették még melegébe', pedig én úgy terveztem, hogy jól bedörzsölöm fokhagymával, és friss paradicsomot adok mellé. Na, majd legközelebb. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...