2017. május 27., szombat

"Csakazértis" kígyóuborka

Az eddig felásott területet már bevetettem/beültettem, de addig sem akarok ölbe tett kézzel ülni, amíg elkészül a következő rész. Most a kígyóuborka volt soron, reggel úgy keltem, hogy ha törik, ha szakad, a kígyóubinak ma földbe kell kerülnie. Ásni én nem akarok (ezt az egyet - na jó, még a fűkaszálást is - meghagyom másnak), úgyhogy gondoltam egy merészet, és mivel egyszer már bevált az öreg szilvafa kolbásztök karóként, elültettem köré négyszer három kígyóuborkamagot. Lehet, hogy első hallásra egy kicsit soknak tűnik, de majd, ha oda kerül a sor (és minden mag kikel), megoldom a dolgot. Valahogy. :) 

Szóval, erről a szilvafáról fognak lógni az uborkáim. :) 


2014-ben kolbásztök termett a szilvafán. Októberi kép:


És igen! Virágzik a paradicsom. Még csak a korall fajtájú, és abból is csak egy tő, de hát bőven van még időnk virágozni, ugyebár. 


Messziről még nem nagyon látszik a fejlődés, de a bazsalikom nő, a rukkola tegnap óta is nagyobb lett, és a tegnapi létszámellenőrzéshez képest ma kettővel több cukkini kandikál ki a fészkekből. :) 


Imádom a "vadregényt" a kertben. :) Jó, hát nálunk egy kicsit több van belőle a kelleténél - el tudnám viselni, ha mind az 1454 nm (mínusz ház) valamilyen formában hasznosítva lenne - de majd szépen lassan haladok előre. Végül is nem kerget a tatár, vagy mi... 


Ebből itt csipkebogyó lesz, kérem szépen, és van még belőle egy pár bokor: 


Ezt a helyet, a bodza és a csipke között-előtt-alatt ma kinéztem magamnak, valami pados-virágos megoldáson töröm a fejem: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...