2017. május 27., szombat

Balázzsal bodzáztunk

Készül a második adag bodzaszörp. Az első, mire kettőt pislogtam, elfogyott.



Holnap megszámolom, hány bodzabokrunk és -fánk van. Idén még csak a ház háta mögötti...


...és a szilvafa melletti bokorról, valamint a kerítés melletti fáról szüreteltem...


...de ideje lenne megszemlélni (és megszámlálni) a többi bodzaellátó-központot is. A halogatás oka szimpla lustaság, ezek ugyanis a kert vége felé helyezkednek el, ami ugyebár, tudjuk: háromnapi hideg élelem, bozótvágó satöbbi. 

A "bodzázásban" segítségem is volt Balázs, a szomszéd macska személyében: 


Balázs egy idő után megunta a szüretet, és izgalmasabb elfoglaltság után nézett, konkrétan ki akart rabolni egy madárfészket: 


Szerencsére beszélek madárul (is), így amikor meghallottam a segélykiáltásokat, a másodperc törtrésze alatt tudtam cselekedni - lesegítettem Balázst a fáról. Egy lapáttal. Na, azért nem kell megijedni, tényleg szó szerint lesegítettem, semmi baja a macskának. Egy kis fejmosást azért kapott őkelme. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...