2014. szeptember 19., péntek

Paprikafűzés és fészekelhagyás

Leszedtem a fűszerpaprikákat, 68 db lett a 10 tőről. A töveken maradtak még be nem érett példányok, paprikakezdemények és virágok, majd meglátjuk, hogy mennyi érik még be a fagyokig. 
Mivel zsákvarrótűm nincs, arra gondoltam, hogy a legvékonyabb csavarhúzóval kilyukasztgatom a paprikák zöld részeit, és a legvékonyabb spárgára felfűzöm őket. Aztán megpillantottam a kötöződrótot. Innentől kezdve sima ügy volt a paprikafűzés. :) És még kötözgetni sem kellett, egyszerűen a drótok végeire hajlítottam egy-egy "fület", és máris kész volt a paprikafüzér, akasztóval együtt. :) 


Ma végre sikerült lencsevégre kapnom a fekete kis nyuszit is:



A csibék is kijárnak már a "fészkükből", a "hazamenetel" viszont még elég nehézkes. Megpróbáltam visszatenni őket, de ahogy feléjük nyúltam, éktelen rikácsolásba kezdtek, a kotlós pedig visszaverte a "támadásomat": jól megcsipkedte a gumicsizmámat. :) 




Vacsoraidő:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...