2014. augusztus 30., szombat

Margit javul, és barátkozik + egyéb állatságok és zöldségek

Hála Istennek, Margit már sokkal jobban érzi magát. Sokat "fekszik" ugyan, de a lába már nincs görcsben, és már mászkál is valamennyit őtyúksága. Ma délután megkapta a második szurit, kapja a Jolovitos-almaecetes-aszkorbinsavas vizet, és ma gilisztákat is gyűjtöttem neki.  



Itt lakik most Margit a nyulakkal:


Egész jól megszokták egymást Bolyhossal:





Margit már mászkál is:


Barátok közt. Margit jól érzi magát a nyulakkal: 


Ilyen kukoricáink vannak:


Ez a méretes oldalág az öreg diófáról tört le. Csak azt nem tudom, mikor, tegnap délután vettem észre. Előrehoztam (van súlya), majd kezdek vele valamit. 


Bori, a kacér:


Levendula - másodvirágzás: 


Még valamikor tavasszal, vagy nyár elején vettem ezt a két levendulát és rozmaringot. A levendulákat beültetem a sziklakertbe, a rozmaring pedig majd kap egy nagyobb, mutatósabb cserepet. 


Lesz kolbásztököm! :) Már nőnek. :) 




Ma elkezdtem előkészíteni a terepet az őszi vetésnek. Őszre még ültetek többféle salátát, többféle retket és kínai kelt, lassan el kell vetnem a tavaszi spenót, sóska, saláta és egyéb zöldségek magjait, és a fokhagymát is nemsokára duggathatom. Úgyhogy elkezdtem felszedni a sorokat. Nem mintha nem lenne még bőségesen hely, de könnyebb dolog lesz a már használatba vett földrészt bevetni, mint elkezdeni felásni egy teljesen új területet. (Annak is eljön majd az ideje, jövőre sokkal több zöldséget fogok vetni, ültetni.) Elkezdtem felszedni egy sor répát, és megtaláltam az egyik vöröshagyma sort is. :) Sajnos elkezdett esni az eső, úgyhogy abba kellett hagynom, majd holnap folytatom. 


Répaarc:


Répaarc 2.:


Kipergettem a körömvirágmagokat, már csak át kell válogatni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...