2014. május 13., kedd

Élet a kecskeudvarban (ami most már baromfiudvar is)

Zajlik az élet a kecskeudvarban/baromfiudvarban. Sajnos nem megy minden simán, de ezt nem is várjuk el. :) Cili nem engedi be a kis ólba a Bori gyerekét, így a japán tyúkot és a nyulat (aki azért volt ott, hogy a testvér nélkül maradt kisliba ne érezze magát egyedül - de a liba már tegnap visszakerült a házba) kiköltöztettem a nagy ólból, a helyükre pedig beköltözött Bori és az újszülött. Nem örülök neki, mert szerintem a kis ólban melegebb van, de nem volt más választásom, mert a Cili a szarvával többször megpróbálta felöklelni a Bori gyerekét, és a földre is leszorította. Ezen kívül nem engedi be őt a kis ólba, a Bori bemegy, megy utána a gyerek, és abban a pillanatban odaront a Cili és már ökleli is kifelé a visítozó kis kecskét. Úgy döntöttem, hogy nem kockáztatok. Jobban örültem volna, ha mind a négyen a helyükön alszanak, összebújva, egymást - főleg az anyák a gödölyéket - melegítve, de nem mertem ott hagyni így őket, akkor már inkább a nagy ól... Remélem, hogy a szalma és az anyja majd melegíteni fogja a kicsit. 

Bori, az új gyerek és az új kakas
Mosolyt kérek! :) 
Szieszta 
Ahogy ígértem, fotó a tegnap érkezett japán tyúkról: 


Egészen ma délelőttig a nyúllal volt összezárva. Ahogy bekerült az ólba, a nyúl rájött, hogy át tudja ugrani a csirkehálót. :) Végül mindketten kikerültek, átadták a helyet Borinak és a kicsinyének. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...