2014. március 18., kedd

Márciusi ez+az

A rózsabokorról lemetszett ágak közül megmentettem néhányat, ezeket feldaraboltam, és egyelőre belekerültek egy balkonládába. Holnap keresek nekik műanyagflakonokat, amiket majd rájuk borítok, így nagyobb eséllyel fognak meggyökerezni. 


Kitakarítottam az egyik elöl lévő kis kertrészt is. A fotón nem látszik, de a tavaly ideültetett rózsadugvány és a szintén tavaly idekerült levendula szerencsésen átvészelte a telet. 


Mivel már elég nagyok a fokhagymák, betakartam ezt a részt. A tavalyi széna nem bírta a téli kiképzést, ezért frissen szedett fűvel pótoltam a takarást. Egyszer ez is kiszárad majd. :) 


Előbújtak a tulipánok: 


Így halad az ásás:  


Megcsináltam a kaput, amit a szél még pár hónappal ezelőtt leszaggatott (a jobboldali részről van szó). Holnap veszek u-szeget és felszögelem a vadhálót is, meg veszek valami reteszfélét és megcsinálom zárhatóra. Csak az egyik oldala lesz nyitható, így talán fog annyira tartani, hogy a kutya nem dönti be. 


Most is lett szélkárunk. A rózsabokor által "megkezdett" vakolatot a hétvégi orkánerejű szél le is tépte. Az ól tetejéről is lerepült egy-két cserép, így holnap tetőjavítás is lesz. 



És végül: 

Pupi házat őriz
Gizike komolyan néz, és az öreg is feltűnik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...