2013. szeptember 11., szerda

Szeretem-bejárat - újratöltve

Korábban már megmutattam nektek az én "szeretem-bejáratomat", és most megint megteszem, mert azóta rengeteget változott, szépült. Én nagyon szeretek ránézni, remélem, nektek is tetszeni fog. :) 







A fürtös paradicsom sem állt meg a növekedésben, úgy döntött, hogy most akkor ő inkább nem felfelé terjeszkedik (bár magasságra is nőtt azért), hanem szerteágazik. Remélem, be is fognak érni a paradicsomok rajta. Kell még egy kis napsütés. :)
A tortás és egyéb dobozok nem azért vannak az ablakban, mert lusták vagyunk kidobni őket és/vagy úgy véljük, hogy jól mutatnak ott. Szükségmegoldásként lettek szolgálatba állítva, amikor a kutya az ablakkal együtt gondolta a kifelé menetelt. Még szerencse, hogy van szúnyogháló, meg rács (mondjuk szúnyogháló csak az ablak középső részén van, és kábé annyit sem jelentett volna a kutyának, mint az ablaküveg :)), így az ember - aki miatt Gizike őrjöngésbe kezdett - megúszta. Szerencsére...

És, ha már Gizike... Íme, őfelsége Gizella királykisasszony, amint éppen maga alá gyűri az én testvéremet. Ezzel a téma le is van zárva, Gizi a főnök, és kész: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...