2013. július 20., szombat

Júliusi teszek-veszek

Végre sikerült visszazökkennem az én kis életembe. Már úgy hiányzott... :) Mielőtt belekezdenék a mondókámba, hadd mutassam be az új társamat: 


Egy igazi kincs. Mivel nincs autóm, kénytelen voltam minden egyes vásárlás alkalmával belebújni a málhás szamár szerepébe, és ezt most meguntam.  A nagyobbik lányom szerint ciki vagyok (remélem, hogy ez csak a Gurulós Bevásárlótáskával Közlekedő Anyura értendő :)), de úgy döntöttem, 35 évesen megengedhetem magamnak ezt a luxust. Hogy ciki legyek. Első a kényelem. :) Annyira megszerettem az új társam, hogy nevet is fogok neki adni, csak még nem találtam meg a megfelelőt. :)
No, de térjünk vissza a "teszek-veszek" részhez. Most megint be kell mutassak valamit, mégpedig a ruhaszárítót, egy egészen más szerepkörben:



Fenti képekből némi leleménnyel kikövetkeztethető, hogy nem csak szilvaaszalás folyik nálunk mostanság,


Az s.k. készített aszaló kevésnek bizonyult, így kénytelen voltam a legnagyobb tálcámat is munkára fogni.

hanem uborkakovászolás is. Első alkalom. Még sosem csináltam kovászos uborkát. Nagy izgalommal várom a végeredményt. Ha sikerül, megosztom a receptet is. :)


A csapat legújabb tagja fűszer- és gyógynövény kategóriában:

Rozmaring
 Gazdagabbak lettünk egy rózsaszín futómuskátlival is: 


Az én kis vintázs-bejáratom: 



A következő napokban a kötelező kerti munkálatok (pl. paradicsomfelkötözés, gazolás, ásás, kapálás, magvetés) mellett még több szilvát tervezek aszalni, és almaecetet fogok "gyártani".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...