2013. július 10., szerda

A csodálatos levendula- és teafaolaj, mint hangyaűző szer

Ismét ellepték a ház környékét a hangyák. Ráadásul kb. 10-20 példány nem röstellt az előszobáig merészkedni. Most már nem estem kétségbe, hisz van a tarsolyomban pár összegyűjtött "gyógymód" a problémára. Azonban mégsem ezek között kezdtem el kotorászni, hanem előkaptam egy 600 grammos, műanyag savanyúságos dobozt, megtöltöttem vízzel, belecsöppentettem három-három csepp levendula- és teafaolajat, jól elkevertem, és egy kanál segítségével körbehintettem az illóolajos vízzel a házat. A fal mentén végig, a lépcsőfokokat egyenként, és az ajtó előtt is. Itt nem sajnáltam a szert, jó vastag csíkot húztam az ajtó elé. A többit a természetre (vagyis e természetes megoldásra) bíztam. Fél óra múlva a 200 hangyából (most nem voltak olyan sokan, mint a múltkor) kb. 10 maradt, de ők is inkább a kert felé kacsintgattak.
Hát, kérem szépen, ez bejött! Boldog vagyok. :)
Este megismétlem a műveletet, és a biztonság kedvéért hetente egyszer beiktatok egy ilyen szertartást. A módszer teljesen környezetbarát és hasznos. Bátran ajánlom mindenkinek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...