2013. június 21., péntek

A "birtok" képekben

Mivel eddig csak apró részleteket mutattam a "birtokról" (és most amúgy sem tudok kertezni a hőség miatt), mutatok nektek néhány fotót a kertről és a házról. (A képek többsége évekkel ezelőtt készült. Igaz, hogy csak 2012. augusztusában költöztünk be, az "idejárogatást" azonban már hat évvel ezelőtt megkezdtük. :) Az alább bemutatott fotók többségének minősége - finoman fogalmazva - nem a legjobb, a régebbi képek mobiltelefonnal készültek.)

A ház kívülről, nyáron: 

...és télen: 


Tavasz, nyár, ősz, tél: 





Van 9 db fenyőfánk. Így néznek ki nyáron: 


...és így télen:


 Ha megállok a kert (körülbelül) közepén, ilyen messze van a ház: 


A kertből nézve a napfelkelte (a fotót egy kicsit túlszerkesztettem, nekem így tetszik :)):


...és a naplemente: 


Szivárványt is tudunk csinálni: :)


...és hóembert is: :)


2013. január 15-én ekkora hó volt nálunk (volt ennél nagyobb is): 


Tavaly nagyon szép karácsonyunk volt, korán elkezdtünk készülni az ünnepekre: 


A konyha-étkező-dolgozó egy kis részlete ünnepi díszben: 


Ízisz kutyánk (családnak, haveroknak csak Ízi, Ízike, Gizike :)) télen-nyáron élvezi a kertet, főleg, ha akad elég kipukkasztgatni való labda. Esetleg bot (a botot nem pukkasztgatja ki). Vagy kő (ez utóbbiért meg szoktam szidni, saját fogai épségének érdekében). Tulajdonképpen mindegy neki, csak lehessen loholni utána. :) Ízisz egyébként a veteményesem réme, szóval veszélyes egy jószág (minden szempontból :)).


Őszi munkálatok a kertben, tavaly. A képen mindenkori lelkes segítőm, Kitti, a kisebbik lányom:


Hát, egyelőre ennyit tudok mutatni az én kis Rózsa-kertemből, a mi kis Rózsa-kertünkből. A következőkben már a "birtok" fejlődéséről szeretnék számot adni. :) Drukkoljatok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...