2013. június 30., vasárnap

Létszámellenőrzés

Tegnap létszámellenőrzést tartottam gyümölcsfaügyileg. A következő eredményre jutottam:

4 diófa (3 hatalmas, 1 kisebb)
2 diófacsemete (magától kelt ki)
9 bodzabokor
2 bodzafa
5 szilvafa
23 szilvafacsemete (maguktól keltek ki az egyik szilvafa előtt-alatt)
9 fenyő (én úgy emlékeztem, 11 van)
1 almafa
2 körtefa
1 meggyfa (fiatal, Apukám által ültetve)
1 cseresznyefa (szintén fiatal, szintén Apukám ültetése)
1 őszibarackfa (fiatal, Apukám ültetése)
1 sárgabarackfa (fiatal, gondatlanságból elkövetett gyümölcsfaölés áldozata lett)

A 23 szilvafacsemetét tegnap fedeztem fel. Pontosabban létezésükről eddig is tudtam, csak éppen azt hittem, hogy valamiféle gazról van szó. Csodálkoztam is, hogy miért nem vágták ki őket (bezzeg a barackfánk...). Aztán, amikor jobban megvizsgáltam őket, láttam, hogy ugyanolyan a levelük, mint a felettük lombosodó nagy szilvafának. A hasonlóságukat és a pozíciójukat figyelembe véve hamar összeállt a kép. :) 

Szilvafacsemete:


Kis szilvafacsemeték a nagy szilvafa előtt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...