2013. június 22., szombat

Képes ez + az (sok kép, kevés szöveg)

Az első paradicsom. Szerintem gyönyörű. :) 


Metélő petrezselyem. Ültettem szabadföldbe is, ez most a műanyagdobozos változat. 


Citromfűpalánták. Rengeteg van még rajtuk kívül. Lassan ültetés lesz. 


Bazsalikompalántából még több van, mint citromfűből. Én nagyon szeretem az illatát és az ízét is. Szabadfölbe is ültettem már,  a "minizöldségesben" lila bazsalikom is van a paradicsomok mellett. 


Ilyen szép nagy lett a cukkini 11 nap alatt (június 11-én vetettem el a magokat):


...és ilyen szép nagy lett a patisszon szintén 11 nap alatt:


Fenti zöldségeken és fűszernövényeken kívül van még a kertben (és/vagy ültetésre várva) többféle paprika, retek, brokkoli, bimbóskel, karalábé, kétféle tépősaláta, fejes saláta, kamilla, tárkony és orbáncfű. Legközelebb róluk adok majd hírt. :)

Kilenc nap alatt ez lett a beáztatott csalánból (lásd: jobb oldali kép). Készül a biopermet, holnap már használni is fogom. Hígítva, persze.


Növekedésre és/vagy virágzásra várva

Az alábbi virágokat - a rózsa és a levendula kivételével - mind magról ültettem. 

Az egyik "megeredt" rózsa. Ő már biztosan megmarad, mert jön rajta az új hajtás (és még három ilyen "megmarad-tő" van - a 10-ből). Nagyon örülök neki. :)


Porcsinrózsa-gyerekek:


Kakastaréj:


Dísznapraforgó (kb. 1,5 méter magas lesz):


Hajnalka:


Dália:


Estike (lassan virágozni fog):


Körömvirágból is rengeteg van, a kis sziklakertbe is ültettem párat, és még várakoznak palánták ültetésre is):


Körömvirágpalánták ültetésre várva:


Grenadin szegfű:


Rézvirág:


Az egyik levendulám. Nem ilyen színű, csak érdekesen süti a Nap. :)


Dísznapraforgó - egy kicsit másképp:


A bemutatott virágokon kívül van még a kertben muskátli, petúnia, encián, tölgylevelű hortenzia, jázmin, hibiszkusz és őszirózsa. Alkalomadtán őket is bemutatom majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...