2013. május 22., szerda

Lassan, de biztosan

Lassan, de biztosan haladok a munkával. A lépcső másik oldalát is rendeztem. Eltüntettem a méteres gazt.


A kutya miatt sajnos muszáj bekerítenem minden egyes négyzetcentimétert, ahova virág vagy zöldség kerül. Ez a téglás megoldás nem a legszebb, viszont a célnak egyelőre megfelel. A(z egészen) kis kertbe elültettem egy levendula palántát, amelyet a gazdaboltban vettem, néhány dália, hajnalka és körömvirág palántát (utóbbiakat én vetettem, magról) és elvetettem pár dísznapraforgó, rézvirág és estike magot. Alig várom, hogy kibújjanak a földből.

Így nézünk ki most:



Kihúzgáltam pár retket. Kellemes meglepetésként ért, hogy a túl sűrű ültetés ellenére egy-kettő egész ehető formára nőtte magát:

Nekiálltam a bazsalikom szétültetésének is. Egyelőre műanyagpoharakba ültetem őket, poharanként 2-3 tövet. Itt is elkövettem a magvetésnél ugyanazt a hibát, amit a reteknél:


Ugyanez a helyzet a földbe vetett paradicsomokkal is, amik már csodaszép palántákká nőtték ki magukat. Itt is meg kell ritkítanom a sorokat, de mivel egyelőre nincs több előkészített hely a kertben, a palántákat ideiglenesen szintén műanyagpoharakba fogom ültetni. 
Lassan neki kell állnom a "nagykertben" az ásásnak... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...